torstai 27. kesäkuuta 2013

Kosmetologipalvelut Kristina / Helmi, Ruovesi

http://kauneussalonki.com/template_files/images/logo.gif



Olipa mukava "palata" Ruovedelle muutaman vuoden tauon jälkeen! Kävinhän Kristinalla kerran kuussa tekemässä pigmentointeja usean vuoden ajan. Konsepti on Jakartassa oloni aikan hieman muuttunut. Nyt Kristina tekee töitä Helmessä, josta saat kaikki saman katon alta; Mari huolehtii hiuksista, Hanna kynsistä ja ripsistä, Virva hierontapuolesta ja Kristina toimii kosmetologina. Helmi vaikuttaa ihan tehokkaalta ratkaisulta! 




http://www.kauneussalonki.fi/userData/kauneuskeskus-helmi/logo/logo.png


 Kaipasinkin jo hyvin sujunutta yhteistyötä Kristinan kanssa, asiakkaita ja varsinkin ihania Guinot-hoitoja, joista sain nauttia Kristinan taitavissa käsissä! Eikä Kristina pettänyt nytkään. Olen saanut jo kolme Deluxehoitoa! 

Kristina käyttää Guinot tuotteita ja laitteita. Täytyy sanoa, että tehokkuus ainakin on paikallaan. Jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen kasvoillani näkyi selkeää kohennusta :)

Muistan todella elävästi ensimmäisen kosketukseni näihin tehokkaisiin hoitoihin. Kristina käsitteli aluksi vain puolet kasvoistani, jonka jälkeen katsoin epäuskoisena peiliin: Mielestäni kohtalaisen hyvältä näyttänyt ihoni näyttikin kohonneelta pullataikinalta verrattuna juuri käsiteltyyn puoliskoon! Mutta pakkohan sitä oli peiliä uskkoa!

Hoitoina olivat HYDRADERMIE "kaksoisionisaatio" ja HYDRADERMIE LIFT, joka "keventää kasvonpiirteitä".   

Alla tietoa näistä hoidoista.
Lähde: www.guinot.fi / hoidot / erikoiskasvohoidot

SUOSITTELEN KRISTINAA JA NÄITÄ GUINOT HOITOJA JOKAISELLE, JOKA KAIPAA NOPEAA KOHENNUSTA KASVOILLEEN.

http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/c0.0.851.315/p851x315/415950_294742317263022_1572675171_o.jpg




HYDRADERMIE, KASVOHOITOJEN KIRKKAIN TÄHTI


Hydradermie hooldus
HYDRADERMIE on maailman tunnetuin Guinot –erikoiskasvohoito. Tunnin mittaisen kasvohoidon jälkeen ihosi on kuin uusi. Iho säilyy kirkkaana ja terveenä ympäri vuoden, kun käyt HYDRADERMIE –hoidossa säännöllisesti kerran kuukaudessa. Hoidosta on olemassa viisi eri versiota, joten HYDRADERMIE voidaan räätälöidä vastaamaan juuri Sinun ihosi tarpeita. Hoitoja tekevät ainoastaan ammattitaitoiset, Guinot-erikoiskoulutuksen saneet kosmetologit. Olipa kyseessä sitten New York, Lontoo, Hong Kong, Sydney, Toronto, Madrid tai vaikkapa Helsinki, niin HYDRADERMIE –kasvohoito vastaa vaativimmankin GUINOT-asiakkaan odotuksia.

Hoito tekee ihmeitä ihollasi
HYDRADERMIE –hoidon jälkeen kannattaa katsoa peiliin. Kasvosi näyttävät levänneiltä ja rentoutuneilta. HYDRADERMIE on kosteuttava ja rentouttava kasvohoito, mutta se on myös ihon hellävarainen syväpuhdistus. Kosmetologisi laatimaa hoito-ohjelmaa noudattaessasi huomaat, kuinka ihosi voi päivä päivältä paremmin. HYDRADERMIE –hoitoa suositellaan kolmen kerran sarjana tai kerran kuukaudessa tehtävänä ylläpitohoitona. Säännöllisen hoidon johdosta iho on puhtaampi, tasaisempi ja näyttää nuoremmalta. Monet vaativat asiakkaat kautta maailman ovat löytäneet kaipaamansa hoitotulokset HYDRADERMIE-kasvohoidosta GUINOT-kauneussalongista.


HOIDON AVAINKOHDAT:
Hydradermie Hoolduse saladusedKAKSOISIONISAATIO: Hellävarainen elektroterapia ja hoitoelektrodien miellyttävät liikeradat vievät puhdistavia ja hoitavia kasviperäisiä aktiiveja aineosia syvimpiin ihokerroksiin asti.. Iho saa ionisaatiosta uutta energiaa ja puhdasta hehkua.
HAPPITERAPIA: Tämä hoitovaihe parantaa solujen hapensaantia ja lataa solujen energiavarastoja. Happiterapialla on myös antibakteerinen vaikutus.
KIINTEYTTÄVÄ HIERONTA: Asiakkaan ihon tarpeita vastaava naamio ja rentouttava hieronta viimeistelevät täydellisen hoitokokemuksen. Iho löytää tasapainonsa ja hehkuu uutta elinvoimaa.


HYDRADERMIE LIFT KEVENTÄÄ KASVONPIIRTEITÄ

Hydradermie Lift näohooldus
High-tech lifting -erikoiskasvohoito
Ikääntymisen ja väsymyksen myötä kasvonpiirteet muuttuvat raskaammiksi ja menettävät ryhdikkyyttään. Aikaisemmat lifting-kasvohoidot ovat vaikuttaneet ainoastaan ihon eri kerroksissa. HYDRADERMIE LIFT on nuoruuden vallankumous, se ulottuu astetta syvemmälle ja stimuloi kasvojen lihaksia kiinteyttäen ja kohottaen kasvonpiirteitä.
 
Kasvonpiirteet kohoavat jo ensimmäisellä hoitokerralla
HYDRADERMIE LIFT on lifting-kasvohoito, joka kiinteyttää ihoa ja stimuloi kasvojen lihaksia. Syvällä sijaitsevat iholihakset jäntevöityvät ja ihosolujen toiminta aktivoituu, erikoishoidon kasvoja kohottava vaikutus näkyy ja tuntuu.
HYDRADERMIE LIFT on kasvoille kuin kuntosalitreeni vartalolle. Se muotoilee kasvonpiirteitä kiinteyttäen lihaksia ja palauttaen nuorekkaan ulkonäön. Hoidon jälkeen kasvot näyttävät tasaisemmilta ja kiinteämmiltä –ilman pistoksia! Huomaat eron katsomalla peiliin. Aloita kokeilemalla komen kerran hoitosarjaa. Parhaisiin tuloksiin päästään kymmenen kerran hoitojaksolla.
 
HYDRADERMIE LIFT YEUX
Silmänympärysihon oma erikoishoito
Kosmetologillasi on tehokas ja hellävarainen ratkaisu kauniin silmänympärysihon saavuttamiseksi. HYDRADERMIE LIFT YEUX –erikoishoito harjoittaa silmiä ympäröiviä lihaksia (kehälihakset) ja tasoittaa ihon virheellisyyksiä. Jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen rypyt tasoittuvat ja katse saa uuden nuorekkaan ilmeen.

ERIKOISKASVOHOIDON SALAISUUDET
NESTEKIERRON AKTIVOINTI: Kasvolihakset rentoutuvat, mikroverenkierto elpyy ja kuona-aineet poistuvat ihosta kosmetologin liikuttaessa hoitoelektrodeja kasvojen nestekierron mukaisesti.
KASVOLIHASTEN STIMULOINTI: Kasvojen lihaksia harjoitetaan hellävaraisesti, jolloin ne jäntevöityvät ja voimistuvat. Kasvot saavat uuden ryhdikkään ilmeen.
KIINTEYTTÄVÄ HIERONTA: Laitehoidon jälkeen kosmetologi tekee rentouttavan manuaalisen hieronnan. Hoidon jälkeen iho on selkeästi napakampi ja sen kosteustasapaino on palautunut. Kasvonpiirteet ovat silminnähden kohonneet.


 www.kengurumimmit.fi


https://www.facebook.com/Kengurumimmit?ref=hl

tiistai 21. toukokuuta 2013

Hotel Kristal, Jakarta, Indonesia


Täällä sitä nyt asutaan ennen Suomeen muuttoa :) Aika voi käydä hieman pitkäksi hotellissa lasten ollessa koulussa ja Simon työreissuillaan... Onneksi meillä on kuitenkin Service Apartment, jossa on kolme makuuhuonetta, olohuone, ruokailutila ja keittiö!

Tilat ovat ihan mukavat eikä hotellissakaan valittamista ole. Ei mikään viisi tähteä, mutta kävelymatkan päässä koulusta ( JIS ), ruokakaupasta ja Starbucksista! Täällä on myös monenlaista palvelua, mm. LifeSpa Fitnes Center, jota käytämmekin ahkerasti. Siellä huomasinkin, että samasta vastaanotosta voi varata ajan hoitolaan! Jipii! Varasin sitten ajan kokovartalo kuorintaan, naamioon ja hierontaan.

Saavuin odotustilaan noin 5 minuuttia ennen aikaa. Siitä minut ohjasi kaunis indonesialainen terapeutti allasalueen takana oleviin hoitolatiloihin. Tilat olivat siistit ja ihan kauniit, tosin hieman vaatimattomat.

Minkäänlaista yksityisyyttä en saanut riisuuntumisen ja  pukeutumisen ajaksi, vaan terapeutti touhusi pienessä huoneessamme joitain valmisteluja. Asetuin vatsalleni hierontapöydälle ja terapeutti aloitti kaksituntisen työnsä kuorinnalla. Levitti kuorintageelin maalisutilla :) kuten he aina tekevät. Mutta eipä tiennyt tyttö miten kuorintageeliä käytetään... Kyseessä oli tuttu kuorintageeli, joka kuuluu kitkata kosteuden kanssa, mutta hän päätti sitten antaa geelin ensin hieman kuivahtaa ja kuoria ihon kuivana. Täällä yleisin kuorintatuote onkin sellainen, mutta ei tämä. Plikka sitten kuori hieman epävarmasti, unohtaen kokonaan "allit" ja kyynerpään. Ja ei kun suihkuun!

Nyt petiin oli laitettu puhtaat batiikkilakanat ja tyyny, joten menin selälleni. Terapeutti ottikin tyynyn pois ja pyysi minut vatsalleen. Okei. Olisi jättänyt tyynyn pois niin olisin mennyt vatsalleni heti!
Hieronnan aika. Todella surkea esitys! Kesti 35 minuuttia, pelkkää lääppimistä, jalkapohjia ja decoltea ei hierottu lainkaan!

Naamio leviteltiin taas maalisutilla "allit" unohtaen, jonka jälkeen minut ohjattiin kylpyyn naamion kera... OK. Siellä sitten nopeasti huuhtelin naamion pois ja otin suihkun. Mieluummin olisin käynyt vain suihkussa!

Vaatteet päälle ja ulos! Ei ollut kummoinen hoito enkä sitä kenellekään kokemukseni perusteella suosittele. Kahden tunnin hoito kesti 1 h 45 min ja maksoi noin 18 €.


Terveisin, Kengurumimmi




www.kengurumimmit.fi



https://www.facebook.com/Kengurumimmit?ref=hl

maanantai 1. huhtikuuta 2013

Rama Beach Resort, Candidasa, Bali, Indonesia












Hotellimme hierontapaikka oli hyvin esillä kauniin allasalueen vieressä. Tämä oli hyvää markkinointia hotellin asukkaille, mekin ( Jenna ja Tara ) saimme idean hierontaan tästä! Niinpä lähdimme kyselemään hotellimme Spa-tarjontaa. Sisällä Spa:ssa saimme hinnaston ja päädyimme varaamaan 30 min. selkähieronnan altaan vierellä sijaitsevilla hierontapaikoilla. Koska allasalue oli niin ihana, emme halunneet mennä sisätiloihin.

Käydessämme mahallemme hierontapedeille, huomasimme että pedeissä olevat pääaukot olivat liian suuret. Tämä teki olon hieman epämukavaksi... Pääaukkojen alapuolelle oli "koristeena" kulhot, joissa oli tummaa hiekkaa... Hieman ihmettelimme kyseisen koristelun valintaa, sillä se toi mieleen lähinnä  kulhollisen tuhkaa.

Hieronta koostui paineluista, sekä itse hieronnasta. Hierojat osasivat keskittyä kohtiin joiden huomasivat tarvitsevan enemmän hierontaa. Lopussa meidät pyydettiin istumaan. Nyt hartiat sekä selkä saivat lisäkäsittelyn. 

Kokonaisuudessaan hieronta oli mielestämme sujuvaa ja juuri sitä mitä kaipasimmekin. Ympäristö oli kaunis, mutta kuten osasimmekin odottaa, altaalta kuuluva hälinä häiritsi ajoittain hierontatuokiotamme. Hieronnan jälkeen palasimme rentoutuneita ottamaan aurinkoa ja päätimmekin jatkaa päiväämme päiväunilla :)

Hierontakokemuksen hinnaksi tuli n. 18 € / henkilö.






White Sand Beach, Candidasa, Bali, Indonesia



Lomamme jatkui retkellä White Sand Beach:lle. Siellä oli tarkoitus vain löhötä ja hieman snorklailla, kuten teimmekin :) Mutta saatuamme aurinkotuolit allemme, meille tultiin heti tarjoamaan hierontaa. Kyselimme hintaa muutamalta hierojalta ja kaikilla oli sama hinta: n. 8 € / tunti.



Valittuamme hierojat, he siirsivät aurinkotuolimme aurinkovarjomme alle, hieman "viileämpään" paikkaan. Seuraavaksi he pesivät jalkamme ja aloittivat hieronnan selästä. 

Ensimmäinen huomio meillä molemmilla oli hierontaöljyn HAJU! Se haisi todella pahalle, vaikka myytäessä hierontaa meille kerrottiin sen olevan miellyttävän tuoksuista. Hierojamme juttelivat keskenään koko hieronnan ajan. Tämä häiritsi nautintoamme. Henrik oli erillään, joten hän sai nauttia hieronnasta ilman häiriötekijöitä :)




Asento tavallisessa hierontatuolissa oli epämukava ja jouduimme kääntelemään päätä puolelta toiselle, sillä niskat menivät jumiin. Hierojilla oli kuitenkin varmat ja lujat otteet, vaikka välillä molemmista tuntuikin ettei heillä ollut mitään kaavaa vaan hieronta eteni miten sattui. 








Öljy jätti iholle ällöttävän hajun ja rasvaisen tunteen. Niinpä Jenna päätti kuoria itsensä hiekalla ja sukeltaa sen jälkeen mereen pesulle :

Mutta kaikesta huolimatta kivaa oli ja kyllä nämäkin hieronnat 8 €:n arvoiset olivat!


Öljyisin terveisin, 

Kengurupennut, Jenna. Tara ja Henkka




www.kengurumimmit.fi
 
 

 

lauantai 16. helmikuuta 2013

KERATON AT THE PLAZA, Jakarta, Indonesia

luxurycollection.com/keraton



Ystäväni aviomies, Thomas Weber, on Spa-Managerina huhtikuussa avatussa Keraton-hotellissa, joka kuuluu Starwoods-ketjuun. Kyseessä on viiden tähden luxushotelli, suunnattu aika pitkälle bisnesmatkaajille.
 
Olinkin todella mielissäni, kun sain syntymäpäivälahjaksi valitsemani hoidot kahdelle! Syntymäpäiväni oli jo marraskuussa, mutta elämäni on ollut melkoista matalaliitoa, joten ehdin käyttämään nämä hoidot vasta nyt! Koska mieheni, jonka tietysti olisin sinne halunnut viedä :), on kiireinen työreissujensa vuoksi, menimme hoitoihin sisarentyttäreni ( Yksi Kengurupennuista ) Taran kanssa.
 
Sisäänkäynti oli kieltämättä hieman hankala kyseiseen hotellin löytää. Tiesin suunnilleen missä hotelli sijaitsee, sillä olin nähnyt kyltin kadulta. Mutta sisään mentiin jotenkin "sivusta". Onneksi kuljettajani tiesi minne mennä.
 
Aula oli todella upea, aula jonne osaan helposti kuvitella bisnesmiehet kalliit puvut päällään. Sisäänkäynnin vasemmalla puolella oli lounge, joka Spa-Manager Thomas Weberin mukaan oli tarkotuksella sisustettu kodinomaisemmaksi, sillä hotellin private residencen asukkaat käyttävät samaa sisääntuloa. Aulaan astuttuani puhelimeni soi. Soittaja oli Spa-osaston vastaanottovirkailija, joka ystävällisesti halusi varmistaa, että tiedän mistä heidät löydän.
 
Meidät otettiin vastaan heti aulassa. Henkilökunta ohjasi meidät hissin luokse ja kuudenteen kerrokseen, missä spa-osaston vastaanottovirkailija oli meitä vastassa. Vastaanotto olikin piilossa hisseiltä katsoen niin etten sitä olisi heti nähnytkään. Meidät ohjattiin muutaman mutkan kautta varsinaiselle naisten spa-osastolle, joka kieltämättä olisi olisi ollut vaikea löytää!
 
Ensimmäisenä oli pukeutumishuone: iso huone, isoja peilejä ja jokaisella numerokoodilla toimivat vaatekaapit. Yleisilme oli tyylikäs, länsimainen ja hieman maskuliininen. Osaan helposti kuvitella tällaiseen ympäristöön myös miesasiakkaita!
 
Vastaanottovirkailija opasti meitä ystävällisesti vaatekaappien käytössä ja esitteli paikat. Täältä  löytyivät höyrysauna, tavallinen sauna, vessat, suihkut, hoitohuoneet sekä kylmä- ja lämminallas, joiden eteen oli huomaavaisesti sijoitettu lepotuoleja.
 
Vaihdettuamme vaatteemme span tarjoamiin kimonoihin meidät ohjattiin hoitohuoneeseen.  Koska olimme Taran kanssa valinneet "couples"-hoidot, pääsimme samaan huoneeseen.
 
Kaksi kaunista ( englantia puhuvaa! ) nuorta naista suoritti meille aluksi jalkarituaalin, joka kuuluu Indonesiassa lähes aina kuvioihin. Jalkarituaali poikkesi positiivisesti muissa hoitoloissa saamistani jalkarituaaleista: terapeutti todellakin kuori ja jopa hieroi jalat kevyesti pohjetta myöten!
 
Saimme valita musiikin kuudesta listalla olevasta musiikkilajista! Mahtavaa palvelua, sillä kaikki eivät nauti samasta musiikista. Me tietenkin valitsimme rentouttavan musiikin, olimmehan tulleet rentouttavaan kokovartalohierontaan! Täytimme myös ensimmäistä kertaa Jakartan hoitolaan tullessani esitietolomakkeen, jossa kysyttiin jopa hoidon tavoite! Ammattimaista!
 
 
Kuten kuvasta näkyy, myös hoitohuone oli hieman pelkistetty, mutta erittäin tyylikäs, sopien sekä mies- että naispuolisille asiakkaille.
 
Hieronta itsessään oli todella hyvä! Hierojani tiesi mitä tehdä ja hieroi minua kaksi tuntia rauhallisin, tasaisin liikkein. Tuloksena tietenkin oli, että torkahtelin kesken hieronnan nauttiessani hyvistä käsistä ja rentouttavasta musiikista...
 
Hoidon jälkeen menimme pukeutumishuoneeseen, jossa naispuolinen henkilö oli päivystämässä eikä älynnyt poistua, kun halusimme vaihtaa omat vaatteet päällemme! Joka puolella oli isoja peilejä ja sen lisäksi tämä "vartija" seisoi oven vieressä tuijottamassa ja hymyilemässä! Tuli aivan julkinen uimahallifiilis... Otin vaatteeni ja siirryin kulman taakse pukeutumaan, mutta huomasin, että "vartija" näki minut peilin kautta... Tajusin, että pukuhuoneesta näkee saunaan, saunasta näkee pukuhuoneeseen, pukuhuoneesta näkee lepoalueelle ja  altaille, lepoalueeelta ja altailta näkee pukuhuoneeseen peilien kautta! Ainut paikka, jossa voi rauhassa pukeutua oli suihkuissa tai vessassa!
 
Thomas tuli meitä tervehtimään hoitojen jälkeen, koska halusi kuulla kommenttimme kokemuksestamme. Menimme miellyttävälle terassille nauttimaan smoothiet ja vaihtamaan ajatuksia. Kerrottuamme niin hyvät kuin huonotkin kokemukset tulimme seuraavanlaiseen lopputulokseen:
 
Keraton-Spa on viiden tähden arvoinen, tyylikäs, länsimainen hoitola, jossa ainoaksi miinukseksi jäi yksityisyyden puuttuminen pukeutumistilassa. Asia korjaantuu helposti: Peilit voi pinnoittaa tai asiakkaan viedä suoraan hoitohuoneeseen vaihtamaan vaatteita, kuten niin monessa muussakin hoitolassa.
 
Lopuksi Thomas kiitti mielipiteistämme, kutsui meidät uudelleen vartalo- ja kasvohoitoihin VELOITUKSETTA!
 
 
KIITOS, Thomas!
 
 
 
 
 

torstai 20. joulukuuta 2012

KAUNEUSKESKUS MEICOS, Tampere






Olin työmatkalla Tampereella ja tietenkin siis myös Kauneuskeskus Meicoksessa. Siellä kuulin uudesta Caretech Quattro 4 in1 - laitehoidosta, joten täytyihän sitä kokeilla!
 
Kauneuskeskus Meicos sijaitsee Tampereella aivan keskustassa, Hämeenkatu 24. Näyteikkunat ovat katutasossa eikä niitä voi olla huomaamatta: ikkunoissa komeilevat suuret, pinkit orkideatarrat! Kun kurkkaat näyteikkunoista sisään, näyttää siltä kuin kyseessä olisi vain kosmetiikkamyymälä. Älä anna tämän hämätä! Takatiloissa sijaitsee iso kauneushoitola, jossa voit nauttia sekä kosmetologin että opiskelijoiden  tekemistä hoidoista! Kohtuulliseen hintaan! Meicos myy myös paljon lahjakortteja erilaisiin hoitoihin.
 
Siispä sinne takatilojen hoitolaan testailemaan uutta hoitoa! Paikka on vaalea ja siisti. Pientä hälinää on aina, johtuen siitä, että kyseessä on myös opiskelijahoitola, mutta hoidoista pystyy silti nauttimaan täysillä. Minä menen tällä kertaa uuden kosmetologin Jonna Koskisen käsittelyyn. Jonna tekee hoitoja erillisessä huoneessa, jossa on monenmoista laitetta.
 
Aluksi Jonna tekee normaalin alkupuhdistuksen kasvoilleni, jonka jälkeen otetaan "järeämmät aseet" kehiin eli uusi Caretech Quattro 4 in 1 - laite!
 

Hoito aloitetaan käyttämällä uutta tekniikkaa, joka tekee kasvoilleni painepuhdistuksen. Painepuhdistus on hellävaraista painekuorintaa, joka syväpuhdistaa ja kuorii ihoa tehokkaasti hieoen samanaikaisesti tehokkaasti kasvojen lihaksia. Painepuhdistuksessa käytetään hoitonesteenä natriumkloridia eli suolaliuosta!
Painepuhdistus tuntuu jäätävän kylmältä! Jonna aloittaa puhdistuksen otsasta... tuntuu kuin söisin liian paljon jäistä jäätelöä. Kitalaki ja aivot tuntuvat jäätäviltä... Tätä kestää kuitenkin vain hetken, sillä pian Jonna siirtyy pois otsan alueelta ja kylmyyskin helpottaa. Lopputuloksena todella puhdas iho! Suolaliuos puhdisti iholtani loputkin jäänteet sävyttävästä kosteusvoiteesta, jota käytän lähes päivittäin. Mielenkiintoista oli kuulla, että huolellisesta jokailtaisesta ihonpuhdistuksestani huolimatta suolaliuos nosti pintaan edelleen sävyvoiteen jämiä.
 
Ilmanpaineimeytyksellä voidaan imeyttää lähes kaikkia tehoaineita iholle hieroen samanaikaisesti tehokkaasti kasvojen ihoa. Ilmanpaineimeytys kuljettaa happea ihohuokosiin samalla kuin tehoaine imeytyy tehokkaasti. Minun tapauksessani tarvittiin kosteutta!!!
 
Seuraavaksi otettiin käyttöön tuttu ja turvallinen timanttihionta, jolla tehostettiin ihon kuorintaa alueilla, joissa oli pigmenttihäiriöitä. Timanttihionta on yksi lempihoidoistani, jolla saa aina heti näkyviä tuloksia! Olenkin käyttänyt timanttihiontaa säännöllisesti useiden vuosien ajan!
 
Seuraavana oli vuorossa "valohoito" - oikeasti! Laitteessa on mukana LED-valohoito, jossa valo kohdistetaan suoraan hoidettavaan alueeseen. Valohoidossa on valittavana seitsemän eri väriä/väriyhdistelmää, joilla voidaan elvyttää harmaata ja kellertävää ihosävyä. LED-hoito myös korjaa kimmoisuuttaan menettänyttä ihoa, ryppyjä, juonteita ja laajentuneita ihohuokosia. Se myöskin kuntouttaa allergiasta aiheutuneita paukamia ja rauhoittaa punoitusta, ruusufinniä ja couperosaa. Todella monitoimista!
Valohoito ei oikeastaan tunnu miltään, ainoastaan lämmittää hieman ihoa. Tämän hoidon aikana voi helposti torkahtaa muihin maailmoihin!
 
Kylmä otsoni viimeistelee hoidon. Otsoni on tehokkain hapen muoto, jota käytetään erilaisissa aknen ja ihon tulehdustilojen hoidossa. Kylmä otsoni tasoittaa tehokkaasti ihon väriä ja rauhoittaa ihon pintaa. Hoidon jälkeen iho tuntuu samettisen pehmeältä ja näyttää silminnähden kirkkaammalta!
 
Kaikkia näitä hoitoja voidaan tehdä yhdessä tai erikseen, Minä tietenkin kokeilin kaikkien yhdistelmää lopputuloksena kirkas, kosteutettu ja pehmeä iho.
 
Kiitos Jonna!
 
Hoito oli tarjouksessa, joten maksoin siitä 85 €. Normaalisti hinta on reilut sata euroa.
SUOSITTELEN!!!
 
 
Terveisin, Kengurumimmi
 
 
 
 
 
 
 
 
 

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Kengurupennut Balilla





Olimme lomalla Balilla, Kutassa tällä kertaa. Makoillessamme uima-altaalla Teija (Kengurumimmi) sanoi meille Kengurupennuille (Henkka, Jenna ja Tara), että menkääs käymään jossain hoitolassa. Vaikka selkähieronnassa.
 
Lähdimme sitten kävelemään kadulle aivan hotellin viereen ja pian löydettiinkin hoitola, jossa oli tarjolla 30 minuutin selkähieronta hintaan 30 000 rupiaa eli n 2,50 euroa.
 
Balilla hoitola on helppo löytää, sillä hoitolan työntekijät seisoskelevat kaduilla hoitoloiden edessä sisäänheittäjinä ja jakelevat hinnastoja houkutellen turisteja tiloihinsa.
 
Valitsemamme hoitolan sisäänheittäjät alkoivat ensin arvuutella mihin meidät vietäisiin hierottavaksi. Ilmeisesti heillä oli kaksi eri paikkaa. Hetken kuluttua meidät vietiin sisälle hoitolaan. Aula ei ollut kovinkaan houkutteleva, vaan pelkistetty huone, missä oli kassakone ja tuoleja. Aulasta meidät ohjattiin edelleen yläkertaan, jossa oli vierekkäin neljä hierontapetiä. Pedit oli erotettu toisistaan kevyillä väliseinillä ja verhoilla. Yläkertakin oli kovin pelkistetty: violetin värinen huone. Hypättiin sitten pedeille, että hieronta voisi alkaa! 
 
Pedeissä olevat pääaukot olivat aivan liian suuret, joten ne tekivät olon epämiellyttäväksi. Piti koko ajan vahtia ettei pää putoa aukkoon. Petien natina kuulosti siltä kuin ne voisivat romahtaa kasaan millä hetkellä tahansa.
 
Vihdoin hieronta alkoi. Hieroja hyppäsi pedille, kuten täällä on tapana. Aluksi lihaksia paineltiin pyyhkeen läpi, jonka jälkeen alkoi varsinainen hieronta. Hierontaan kuului selän, niskan, hartioiden ja käsien hieronta. Käsien hieronnassa erityisen hyvältä tuntuivat kämmenen painelut! Lopussa hierontatapa hieman muuttui hierojasta riippuen. Kaksi hierojaa pyysivät istumaan ja yksi taas teki hieronnan loppuun makuullaan. Yksi meistä sai lopuksi vielä päähieronnankin!
 
Hieronnat olivat kokonaisuudessaan hyviä ja lähdimme pois niskat rentoutuneina.Maksettuamme pyysimme kuittia, mutta epäonnistuimme. Ilmeisesti meitä ei haluttu ymmärtää ja luultavasti koko paikasta ei kuittia muutenkaan saisi.
 
Lopputulos: Hyvä hieronta vaikka paikka ei ollutkaan häävi!
 
 
Terveisin,
 Kengurupennut:
Henkka, Tara ja Jenna
 
 
 
 
 
                                                      www.kengurumimmit.fi




                                        https://www.facebook.com/Kengurumimmit?ref=hl